DNT FO Elverum

DNT Finnskogen og Omegn - Elverum

DNT Finnskogen og Omegn - Elverum ønsker å bidra til økt grad av friluftsliv gjennom å tilby et allsidig turprogram for alle aldersgrupper. DNT FO Elverum er en ung organisasjon og tilbudet er foreløpig fokusert på turprogram og merking av stier i nærmiljøet. I Elverum finner du fire ubetjente DNT-hytter.

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem

Vår medlemsforening

DNT Finnskogen og Omegn har som formål å fremme det enkle friluftsliv og kjennskap til den skogfinske kulturen samt annen lokal kulturhistorie i foreningens område. Vi rydder og merker rundt 1200 km med stier og arrangerer turer og aktiviteter for alle aldersgrupper. Foreningen har 13 egne koier/hytter. Arbeidsområdet vårt er Eidskog, Kongsvinger, Grue, Åsnes, Våler og Elverum.

DNT Finnskogen og Omegn
DNT der du er